Bij Fysio Scheveningen in Scheveningen / Den Haag verzorgen we professionele fysiotherapie. Onze therapeut helpt je bij het voorkómen, verhelpen of verminderen van uw lichamelijke klachten. Na het stellen van de diagnose maken we, in overleg met jou, een geschikt behandelplan, zodat je spoedig weer pijn- en klachtenvrij door het leven kunt.

Pijn- en bewegingsvrij door het leven

Met de kennis, kunde en betrokkenheid die wij in huis hebben verhelpen of verminderen we jouw lichamelijke klachten. Je kan bij ons terecht voor de behandeling van klachten, maar ook om (ergere) klachten te voorkomen.

Behandeling en advies van fysiotherapeut

Blessures kunnen om verschillende redenen ontstaan. Denk aan de sport die je beoefent, je werk, hobby’s, of wellicht de leeftijd. Het kan te maken hebben met een verkeerde beweging, houding of belasting. Naast een professionele behandeling krijg je van onze fysiotherapeuten advies over de juiste houding en manier van bewegen.

Revalidatie voor of na een ongeval

Onze fysiotherapeut behandelt ook mensen die vanwege een (chronische) aandoening onder medische begeleiding beweegzorg nodig hebben. Dat is belangrijk voor je gezondheid èn om mobiel te blijven. Maar je kan ook naar de fysiotherapeut voor revalidatie na een operatie of ongeval. Of juist voorafgaand aan een operatie om je conditie te verbeteren en daardoor sneller te herstellen.

De behandeling

De behandeling is op jou als persoon toegesneden. Wel werken wij volgens de landelijk geldende richtlijnen van de beroepsorganisatie. Zo ben je verzekerd van de juiste behandelingen.

Oefentherapie

Gezond beweeggedrag is ontzettend belangrijk. Zeker de afgelopen jaren zitten we veel achter de computer, of kijken we op mobiele telefoons. Onze oefentherapeut kijkt naar je leefstijl,  lichaamshouding en manier van bewegen. Hoe zit je, hoe loop je, hoe kijk je naar je mobiele telefoon? Welke spieren en gewrichten hebben daarbij de verkeerde belasting? Er wordt niet alleen naar de klacht gekeken, maar het hele lichaam.